Дистанційне навчання 2 клас

 

14 січня 2021

Шановні батьки, для успішного засвоєння матеріалу необхідно читати УВАЖНО завдання, та виконувати їх крок за кроком.

1. Слухаємо нашу привітальну пісню: 


2. Ми продовжуємо опрацьовувати тему: "Animals" (Тварини). 
Nowopen your books at page 54. Відкриваємо підручники на с.54 
Look at the new words. Подивіться на нові слова: 

swim - плавати
run - бігати
talk - розмовляти
fly - літати

3. Записуємо нові слова у словничок.

4. У поданому нижче відео є вимова цих нових слів, а також дивимось на вправу 1 сторінка 54.
Listen, point and read. Слухаємо, слідкуємо пальчиком та читаємо. ( Дивимось відео до 1.08 хвилини) 

Рекомендовано продивитись відео 2-3 рази для кращого запам'ятовування. 


5. А зараз відкрийте зошити за запишіть нові фрази (p. 53 Grammar)    (відступаємо 4 клітинки від попереднього запису та посередині рядочка пишемо)

                                                          January, 14

            Classwork


6. Пишемо в зошитах правило

 

Can you swim? - Ти вмієш плавати?
Yes, I can - Так.
No, I can`t - Ні.

7. Сторінка 55 вправа 2 . 
Listen, point and say. Послухай, покажи пальчиком та скажи хто вміє або не вміє бігати, плавати, говорити, літати. Дивимось попереднє відео починаючи з 1.08 хвилини. 

Домашнє завдання: вивчити нові слова та правило на сторінці 54 - 55.


13 січня 2021 (on-line урок)

Тема: "Animals"
Домашнє завдання: WB  p.34 ex.1




ЗАВДАННЯ ДЛЯ 2В КЛАСУ НА 11 СІЧНЯ 2021

ТА

2А і 2Б на 12 січня 2021

 

Dear students!

I’m happy to see you again!

Вітаю вас в нашій он-лайн школі!

Давайте згадаємо, що ми вчили з вами до канікул та заспіваємо привітальну пісню.

Let’s sing!

https://www.youtube.com/watch?v=OsFV58Jps2k&list=PLuKO7Vc4yPsZRCja3-Bfe7_J5wMkzccmP&index=5&t=0s

 

Зараз відкрийте, будь-ласка, підручники на сторінці 51 та давайте пригадаємо слова та фрази які ми вивчали раніше. (читаємо, перекладаємо)

ЧУДОВО!

Nowopen your books at page 52. А зараз відкрийте підручник на сторінці 52. 

Що ми тут бачимо? Правильно! Animals. Тварини.

Подивіться, які тварини намальовані наверху сторінки? (відео 1)



Parrot – папуга

Monkey – мавпа

Hippo – бегемот

Відкрийте словнички і запишіть нові слова.

 

Listen, point and repeat. Слухаємо, показуємо пальчиком та повторюємо. (відео1)

Great job! Молодці!

Давайте послухаємо пісню про цих тварин (відео 2)



  Про що ж співається у цій пісні? Давайте розберемось.

 

How many monkeys can you seeСкільки ти бачиш мавпочок?

I can see ten monkeys. Я бачу десять мавпочок.

 

How many parrots can you seeСкільки ти бачиш папуг?

I can see eight parrots. Я бачу вісім папуг.

 

 А тепер давайте перекладемо речення самі:

How many hippos can you see?

I can see one hippo, no, two hippos.

Тепер спробуємо заспівати (аудіо 2)

 

ExcellentЧудово!

А зараз відкрийте зошити за запишіть нові фрази (p. 53 Grammar):

(відступаємо 4 клітинки від попереднього запису та посередині рядочка пишемо)

                                                           January, 11

            Classwork

How many dogs can you see? Скільки собак ти бачиш?

I can see two dogs. Я бачу дві собаки.

 

ЗГАДАЙТЕ, ЯКЩО МИ КАЖЕМО ПРО ДВІ АБО БІЛЬШЕ ТВАРИН, ТО МИ ДОДАЄМО ЗАКІНЧЕННЯ S

One dog – two dogs

One hippo – two hippos

 

Сьогодні ми дуже добре попрацювали!

Домашнє завдання:

Читати віршик на сторінці 52 (записати аудіо або відео та надіслати)

Вивчити правила на стор. 53 (How many ……can you see?)

 

Побачимось наступного разу! See youBye-bye!

https://www.youtube.com/watch?v=UQfvAlmr5g0

Коментарі

Популярні публікації